| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| 2007-11-20 |
分類: 未分類 |
今次八點九返到去
第四個返到
好多人都勁遲返
兩個鐘的qa都唔知講咩
悶到痴線
落咗堂走去射箭
今日整咗個測箭速的機出來玩
搞咗好耐先識用
試咗九支
平均箭速都有177尺一秒
用這隻箭都算唔錯啦
一點半執嘢走人
出咗去食飯
食完飯走人
等車時玩埋晒d kai嘢
搞到兩架車無上到
三點幾去到荃灣
搞到差唔多八點先影完
跟住去咗打邊爐
食到九點幾先走
|
|
|
|