一路都覺得今年無聖誕氣氛
出到街都見唔到聖誕節來到
但原來係我的問題
我無用心去感受聖誕
有聖誕樹都無停一分鐘去欣賞下
周圍人講的聖誕快樂都聽不見
2007年又到咗尾聲啦
新的一年又就來到
今年過得特別快
記得不久之前才賽完龍舟
再食埋月餅
咁快就過埋平安夜
時間過得真係好快,追得好辛苦..........
今日本來約咗睇異獸戰2
添佑上網買咗飛
點知出到去先知原來交易失敗
平夜好多人睇戲(應該多係一隻一對的情侶走來睇啦....)
全場爆咗.想即時買都買唔到
凌晨兩點半先去去旺角遊咗一圈(旺角行度勁多人)
唯有遊完車河返屋企啦........睇唔成戲有d失望....
|