聖誕正日
約咗一班中學同學踩單車
唔知邊個話十點鐘馬鞍山等
但最後由我打電話morning call晒所有人
最後十一點先有六個人先去租車
十二點半先齊人
食埋個lunch一點幾先出發
出咗發咗
但又發覺同行的兩位女士好像唔識踩單車
好彩唔使搞到我(有男朋友在場)
跟住我地分咗兩部份人踩
我地一班前一班後
仲有一個雷達來回刺探情報
我地去到科學園前停咗係度休息一下
抖咗四五個字到先見到我地後勤人員到來
原來兩位女士唔係唔識
只係耐無踩,生疏咗(咁都好d)
去到大埔海濱公園時失散咗
多得佑哥,增加我地運動量(佢叫返轉頭,但原來以行錯路)
最後我無理到佢地
自己一個人追返前面一班人
去到大尾督時都係四點幾
還咗車仲有下半場-小攬bbq
出佐敦轉小巴(包咗小巴入去)
我地中學這班人有十二個
跟住再加埋其他人又差唔多三十人
場面都幾大下
開咗四個爐來燒
今次這間嘢d食物水準比想像心差很多(非常求其)
不過一班人玩唔同佢計啦
玩到十一點半先走
搭咗小巴出旺角再轉車返土瓜灣到係十二點半到
|