新一學期上個星期已經開始咗
但我地就今日先要返學
一早八點半返到去上咗第一堂
電腦室度上堂
講咗這科的大概內容同講咗少少Microsoft project個軟件
跟住就落堂啦
落咗堂就走咗去350同shiu sir傾下fyp
跟住落去canteen食lunch
等到十二點半上另一堂
二點半落堂就走咗去荃灣打保齡球
真係好想打
今日我開頭打得麻麻
好彩第四球開始打返好啦
一連六球全部都係補中同全中
開心死我啦
從來都未試過可以連續六球都打晒十個樽
但分數唔算好高
得147,這個分係我個人第二高分
都算唔錯啦

|