返咗來香港又訓咗成晚
今日開始睇下有咩人想買我部相機啦
打咗俾第一個人
佢話已經約咗人買啦
打俾第二個就OK啦
佢可以來紅磡交收
仲好
約咗佢三點半係紅磡火車站等
大約三點九到先等到佢
係M記坐咗陣
傾開計時有個叔叔又傾埋一份
個叔叔大有來頭(業餘專業攝影者)
傾咗半個鐘先散水
跟住我行咗陣街先返屋企