| hnliu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
| 新機落地 |
分類: 未分類 |
返了八點半的一堂
勁眼訓
等了兩個鐘
食了個LUNCH
十二點半再上了一堂
落咗堂出了旺角行
本來諗住等信用卡換部RICHO GX100
點知俾我無意中係旺角鐳射問到3200有交易
有原裝皮套同2G卡再有保護貼送
仲平過換
真係忍唔到手
買咗
又有新機玩啦
24mm wide angle真係勁闊
闊到無朋友啊
有一千萬像
雖然高iso的noise真係唔得
但去到400都仲可以接受
仲有機身防震同f2.5大光圈補救
一般場合應該都唔會有問題
但部機有無敵微距
真係一條毛到影到
|
|
|
|