今日由大陸返香港
車程不是好順利
一路上塞咗幾次車
有人係高速公路度炒咗車
炒到架車反轉咗
車身都變晒型
八點係祈福上車成夜晚十一點半先返到來香港
十二點幾先返到香港
返大陸幾日的行程都好充實
12號朝早先去咗飲個早茶(其實都唔早,十一二點先食)
跟住去動物園行
勁多動物睇
白老虎仔真係好得意
睇到成六點幾先走
直落睇馬戲團
又係勁好睇
去到一定要睇返次
唔睇會走寶
13號就去咗鰐魚公園
又係好像行動物園咁行
但就睇咗兩場好正的表演
一個係鰐魚表演,另一個係海豹表演
D海豹真係好勁
可以直立頂波行路加拍手
香港海洋公園D海豹都無咁勁
行完走咗去買煙花
跟住去咗食藥膳
好好味
食飽去放煙花
好耐無咁近睇煙花啦
細細個玩完之後香港就無玩過
咁近真係好震撼
玩到十一點幾
14號搭地鐵去咗廣州
行咗魚市場同動漫城
行完返都幾攰下
返咗間屋度睇戲抖下
15號就去咗農莊行下
行完再行書店
五點幾返去執嘢
七點幾出去等車
這次大陸之行勁食嘢
食好嘢,D嘢真係好食得來又平
|