我發現一樣野!!
人真係好怪!
吾離開過吾珍惜@@
但有陣時離開左就後悔
仲有樣野就係點解世上有窮富之分
點解我會咁窮~~要做打工仔
點解有人一出世就吾洗做都有錢~~
唉
正所謂鬼叫你窮咩!!
講番今日先,,,,,
今日番工冇野做!!
唉!!
我發覺每日番工冇野做既話
就會發呆!!
發呆之外
我每日都見住街上一對對情侶行過
又有情侶分手!!
今日仲見到有人求婚
世界每日都轉緊
人就每日長大
而生命就每日減緊
吾知我仲有幾耐既生命呢???
如果我有錢時!!會吾會冇命呢??
我心既感受就算同人講又會吾會有人明!!
不論感情或姐做人都咁失敗!!
有冇人教我丫!!
講比我聽點解!!得嗎??
日子我每日都珍惜緊!!
真係好想有日會發達!!
吾想再窮了!! |