今日一早番到去開工!! 諗住換衫就比人捉去傾左半個鐘野..... 無言....估吾到出到加糧...條件都吾錯 所以都係留底睇下點.... 更何況家有妻子要養..... 卡卡.....今日番工散貨散到我痴戀線啦 好彩頭仔佢自己都搞添...... 不過好似好衰咁!!不過要搵老婆... 冇計....勁快速度去坐車... 搵我既老婆大人..... 不過比人玩左... 火火火火火火 \ _______ /" 算啦!!習慣了 鬼叫老婆大曬..... 兩日淋濕曬... 好似病>.<
今日第一次打番qooza!! 不過冇咩打住!! 因為日日番工!!仲有咩可以打!! 但係番工個到!! 講真!!做得太吾開心啦!! 想吾做!!但又吾得喎.... 但未試過番D工可以咁游 但係吾知點好.... 個心煩!!不過同人講又吾知點講 好想搵人陪住我一晚....可以傾計 不過又吾想囉住電話傾..... 都係冇咩可能發生... 仲有今日入左去廚房幫手埋水吧.. 同另外一個新人埋..... 不過都冇咩野發生.... 放工得陣冇人陪..... 同埋冇人接放工..... 好想有人間中接我放工..