DeMoN CrEW LeUNg
我真係希望以後都不會離開D朋友
hochileung
暱稱: DeMoN CrEW
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-10-14
2010-08-14
2010-07-14
2010-06-23
2010-06-19
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Love
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 402
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


2010-01-11 分類: 未分類

今日早上一起身就打比老婆!!!
點知佢仲未醒......仲爛訓過我))
一點幾去左接老婆!!
之後換衫衫出街...
連續兩日比人笑青頭仔!!
隻色問題姐!!
換完衫去左M記陪老婆!!
之後有樣野好吾開心!!
初初溫溫下書
聽到死人頭同我老婆講!!(吾驚比人見到咩??)
我之後望到老婆將信息好快咁刪左!!
一定有野呃我!!但問佢又吾講
超吾開心!!之後火火地去左洗手間吾出聲!!
番到去又見到老婆腥信息!!又係吾知得!!
算!!巳經冇心情了!!
吾想出聲!!
過左一陣上左去!!問左老婆咩信息!!!
點知原來係佢既舊男友腥比佢!!
我巳經想XX出黎!!!
都話左我係好易XX
我仲問左老婆一條問題!!(因果我係問題少年)
仲有冇中意佢!!老婆佢答左十份一有!!
我當場XX!!我當時心諗緊點解要咁!!
巳經失落到爆!!
又吾想同老婆講個句野!!
因為我好認真~~
之後當冇野咁!!
行到去車站!!
之後諗住買野!!又行番去北江!!
老婆睇中左個袋!!我諗都吾諗就買左比佢!!
因為只要老婆中意我都會盡力去做!!!
之後我買左對con!!
之後番工Lu!!
坐車個陣因為老婆既野而係車到XX!!
超樣衰囉!!
番到公司一句野都冇講到!!
個個都問我做咩!!!
唉!!吾通同人講咩!!
之後我話冇野就一句聲都冇出過!!
放工又去搵老婆!!
去買野食!!!
之後就番左屋企了!!

 

老婆:
我同你真係好開心!!
我好愛你!!
不過你個決定到頭來係點!!我都會尊重你!!
只要你開心就得!!
我永遠愛著你!!

2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


2010-01-09 分類: 未分類

今日一早電話就響@@
原來丫生打比我...
之後佢把聲超怪~
十點幾去左接我老婆~
去左北江:::之後冇幾耐就整嬲左老婆
我即刻跑去搵老婆
但個陣又凍又搵吾到佢
不過老婆最後都有搵我"'"
下就一齊出左元朗整頭
我就剪左頭同染}}
老婆就拉番好D頭髮"""
不過都幾百蚊用左!!!!
我整左一個鐘多D!!
而佢整左成三個鐘多D!!
又再係朗屏等左佢上堂!!
上完之後去左屯門跳舞......
跳到十一點幾再去左買野食!!
食完坐到一點幾番左屋企!!
番到屋企又同老婆傾電話
一傾就去到三點幾!!
今日累啦!!吾打啦

2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


2010-01-06 鬱悶 分類: 未分類

琴晚一收工番到屋企整好野!!
之後睇左陣書!!!
訓教前同老婆傾電話.....
傾到三點..
頂吾順訓左!!!
之後訓到早上去接老婆放學!!!
比勁多人望住m,,,,,
好吾習慣:::
之後去左北江....
自己一個番左屋企!!!
囉左件嬲著....
再番工!!
放工之後冇野做番左屋企食野.......
但沖涼個陣!!老婆腥左個信仔黎!!
同我講吾同得我過生日
因為個日佢阿爸同佢過
我當場灰左!!
因為我已經諗好曬點過~~
同埋當日特登請假!!
但一句不用了!!
當時好想嬲!!
但好似又吾關佢事!!
唉!!算啦!!就當比自己休息下啦!!

有幾樣野好想老婆一齊做~~~(不要亂諗野)

首先就係可以一齊跳舞!!
二就係老婆可以咩都同我講!!
三就係可以同老婆過生日(不過...我當日都有野做)
四就係可以同老婆過生日(不過...我當日都有野做)
五都係一樣!!因為我真係好想好想同老婆過到生日

2010 年 1 月 3 日  星期日   陰天


2010-01-03 滿足 分類: 未分類

今日一早起左身
因為訓吾到
之後又吾洗番工
就試一腥個信息比老婆
點知又訓過
諗住整野就出去搵佢
點知佢話訓陣
一訓就訓左兩個幾鐘
我就係街等足兩個幾鐘
真開心
之後番去搵埋佢既朋友
一齊溫書!!溫到想死等一次溫咁多書咋
都吾知點解我仲識喎
不過吾理啦~~
晚上係商場跳左陣舞
仲要同老婆跳....
好開心丫
今日真係好開心
好想日日都係咁
不過吾知老婆佢今日過得開吾開心呢??

2010 年 1 月 1 日  星期五   雨天


2010-01-01 傷心 分類: 未分類

今日一早起身去搵丫生.....
點知累過頭.....訓過龍
之後見有時間去左搵老婆食早餐
原來我個老婆有選擇性困難....
選左擇左勁耐先岩食.....
之後去左搵佢個FD
坐左一陣就番工.......
我番到去冇人罵喎
不過世上邊有咁好彩既事...
一定有下文
答案就係遲收工....
頂!!算......

我今日仲要推左丫生!!同經理

一放工就去搵老婆
不過最慘既係...
諗住平安夜吾陪到我吾緊要啦....
點知今日諗住佢黎到可以過倒數..
黎到吾夠一陣......
就要佢就要去搵FD..
當時我巳經吾開心....
不過吾緊要啦.......
老婆開心得啦...
諗住跟住佢去!!
點知吾想我去..
我就發脾氣走左...
但我吾知點解話走....不過冇上到車.....
直致佢出黎搵我.....
之後我見到佢好似好吾開心咁...
我就強迫自己上車
上到車之後..好想落番車
因為我真係好想同老婆過今日嫁
不過........唉........

點解愛情總比友情打敗!!
但我友情總比愛情打敗!!
有人明嗎??