琴晚一收工番到屋企整好野!!
之後睇左陣書!!!
訓教前同老婆傾電話.....
傾到三點..
頂吾順訓左!!!
之後訓到早上去接老婆放學!!!
比勁多人望住m,,,,,
好吾習慣:::
之後去左北江....
自己一個番左屋企!!!
囉左件嬲著....
再番工!!
放工之後冇野做番左屋企食野.......
但沖涼個陣!!老婆腥左個信仔黎!!
同我講吾同得我過生日
因為個日佢阿爸同佢過
我當場灰左!!
因為我已經諗好曬點過~~
同埋當日特登請假!!
但一句不用了!!
當時好想嬲!!
但好似又吾關佢事!!
唉!!算啦!!就當比自己休息下啦!!
有幾樣野好想老婆一齊做~~~(不要亂諗野)
首先就係可以一齊跳舞!!
二就係老婆可以咩都同我講!!
三就係可以同老婆過生日(不過...我當日都有野做)
四就係可以同老婆過生日(不過...我當日都有野做)
五都係一樣!!因為我真係好想好想同老婆過到生日 |