企鵝!
hocwai
暱稱: 何詩
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-01-30
2010-01-03
2009-12-20
ENJOY左
2009-12-07
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 1145
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


回憶 分類: 未分類

頭先玩FACEBOOK

睇到中2個暑假,,個BAND SHOW...

睇返KAREN姐姐佢地個個,,

諗返起個次同啤梨佢地好認真咁練,,,

個次講個件事,,自己真係喊到,,,,,

最好笑既係,,阮仔呀哥仲快過啤梨比紙巾我,,大家最後仲話支持我

個BAND SHOW對我黎講真係有好大意義!!

唔係因為同邊個夾....係諗唔到因為呢個SHOW,同啤梨佢地超FRIEND!

大家既認真,努力都到得好清楚,,唔計一個人啦..

個個暑假真係好唔同..有4C,BAND SHOW,同啤梨佢地搞左隊BAND

呢D係其他人覺得冇咩野,,但係我好特別咁記得!

因為個個暑假,

有唔開心過,但LIULIU佢地好十卜我

有開心過,,4C個時,,,水戰個時,,

有努力過,,,BAND SHOW個時,,

個個暑假真係好正,,都係用得最多錢既....日日都同佢地玩>.<

呢D我一定唔會忘記GA!!

 



2009-11-08 分類: 未分類

 

其實今個星期有好多唔開心,,星期6開始就唔開心到尋日

但係多謝一班人!多謝浩你既電話,,

多謝你既真心話!!!!

仲好多謝豬,大佬,多謝你地係呢個星期都好支持我!

不斷比正能量我!!!

心情真係好差,,,都多謝呀麗,樹熊你地!

樹熊你真係好好笑,,次次唔開心你都睇得走!!

多謝你地!!!!頭先個到有4個人都係超多謝你地,,

如果唔係你地,,到左現在,,我都係好唔開心GA!!!

但係你地不斷咁同我傾,,,

浩,多謝你,,可能朋友就好似呀朱講既只會係玩個到OR背叛呢D,,

但係你既真心話,,比我重新對朋友同信任有信心!

你比我明白到邊D係真正既朋友,,邊D係一直都支持我既朋友!

你講得岩!!可能有好多只會背叛自己既朋友,但係你地仲有教會仲有豬個D同我一齊

你呢D說話比我諗返起中4OR之前既日子!

諗返起,,,同BEAR個時既野,,諗返起同啤梨匡恆佢地既暑假,

諗返起浩,呀哥佢地一齊既時候,諗返起好多好多既野!!

呢D比我對朋友再次有信心,,因為呢班係真心既朋友!!

同屋企人都好返^.^

要做返開心既何詩^^



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


想自殺呢,,, 分類: 未分類

真係好唔開心,,,今日等車個時已經好想喊T^T

係FD個邊一係話想訓教,,一係話胃痛做稽口

心情好差..可能有時都笑到啦..但係時間一D都唔多,,,

可能做個D野係我鐘意做既野怪>.<

D FD都有問係咪唔開心,,其實係,,,係超唔開心

屋企,朋友,,,呢D都係

有邊個朋友真係可以信任??

同你一齊個時就一個人,走左之後就另一個人...

個個都係咁,,,仲可以信任咩??

講左D唔可以同其他人講既野,,咪之後咪同人講

朋友,,,對住呢D人真係一個笑話

好核自殺....知道自己唔會做...但係有D想死既FEEL....

只係好想好好咁仲所有既唔開心,,,發洩晒出黎!!!好想喊一大餐!!!!!



2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


2009-11-01 傷心 分類: 未分類

尋日,,一喊就差唔多喊左一個鐘...

呀媽個句,我對你好失望,就搞到我咁

個下睇係佢喊,,我唔知可以做D咩...

好唔開心呢...

我係咪真係咁令人感到失望??

好失敗呢自己...

佢尋日罵我個D明明唔係我錯,,,係佢自己要我10點先返既...

唔明呢..

但係會喊...個陣時,灰到想死...不過都多謝D人既,,唔講邊個啦..

不過最多謝既係大佬良..可能自己平日都有錯...

可能好多時都出去玩,唔係屋企陪佢地啦

會做返好佢GA啦!!!哈,,下次我喊既話,你都要喊AR,,你尋日自己講GA

我再喊既話你都喊!個時真係笑左出黎>.<

之後都講左好多野...你好似講到我有好多缺點LO,,,但係都多謝你地同我講我唔失敗!

 

講下尋日做左D咩啦,,

訓左4個鐘姐...有D想死...太累了..

之後返學校,,好正,,,好有你既同在!!!!

之後同KAREN,HOIYING,呀榮,YOYO姐姐佢地食LUNCH,,

笑死左...之後開星期4個BBQ會,,,HA,,做到HELPER呢,,唔想比錢TIM>.<

不過得個一個半鐘,,呢個真係冇咩野講LO

4點幾就同KARY又食野..今日真係不斷咁係到食野..

之後去籃田搵呀麗,,又去食野.,..之後領波波玩!

哈,,,有人咪黎個時,我地玩緊GA,,,黎左之後,,就唔玩LU..係到傾計.

不過打個時都幾好笑,,個幾個細路,,望住我地...

之後去左M記坐..再呀麗返屋企,先返屋企

 

 

要學會堅強!淚水不能再因為你地而流出!!!!



2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


2009-10-31 分類: 未分類

心情好好呢...

晚會白癡到,,,

超想訓LO,,不過附近有兩個好笑女人,,

笑到我傻...

放學去左搵SIR,,傾BAND ROOM...

希望可以比之前好好多啦....

都唔想對住呢個咩都唔得既BAND ROOM3年....

日日都好累呢..個心一直都諗緊一樣野,,,

諗左好耐都係冇ANSWER!

唉,,最近都冇咩功課既,,不過日日返到屋企就係到訓教..

做豬LO..
 

快D放假啦,,,已經有好多野想做!!!!

個幾日點都要玩晒佢!!!!!