| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 回憶 |
分類: 未分類 |
頭先玩FACEBOOK
睇到中2個暑假,,個BAND SHOW...
睇返KAREN姐姐佢地個個,,
諗返起個次同啤梨佢地好認真咁練,,,
個次講個件事,,自己真係喊到,,,,,
最好笑既係,,阮仔呀哥仲快過啤梨比紙巾我,,大家最後仲話支持我
個BAND SHOW對我黎講真係有好大意義!!
唔係因為同邊個夾....係諗唔到因為呢個SHOW,同啤梨佢地超FRIEND!
大家既認真,努力都到得好清楚,,唔計一個人啦..
個個暑假真係好唔同..有4C,BAND SHOW,同啤梨佢地搞左隊BAND
呢D係其他人覺得冇咩野,,但係我好特別咁記得!
因為個個暑假,
有唔開心過,但LIULIU佢地好十卜我
有開心過,,4C個時,,,水戰個時,,
有努力過,,,BAND SHOW個時,,
個個暑假真係好正,,都係用得最多錢既....日日都同佢地玩>.<
呢D我一定唔會忘記GA!!
|
| 2009-11-08 |
分類: 未分類 |
其實今個星期有好多唔開心,,星期6開始就唔開心到尋日
但係多謝一班人!多謝浩你既電話,,
多謝你既真心話!!!!
仲好多謝豬,大佬,多謝你地係呢個星期都好支持我!
不斷比正能量我!!!
心情真係好差,,,都多謝呀麗,樹熊你地!
樹熊你真係好好笑,,次次唔開心你都睇得走!!
多謝你地!!!!頭先個到有4個人都係超多謝你地,,
如果唔係你地,,到左現在,,我都係好唔開心GA!!!
但係你地不斷咁同我傾,,,
浩,多謝你,,可能朋友就好似呀朱講既只會係玩個到OR背叛呢D,,
但係你既真心話,,比我重新對朋友同信任有信心!
你比我明白到邊D係真正既朋友,,邊D係一直都支持我既朋友!
你講得岩!!可能有好多只會背叛自己既朋友,但係你地仲有教會仲有豬個D同我一齊
你呢D說話比我諗返起中4OR之前既日子!
諗返起,,,同BEAR個時既野,,諗返起同啤梨匡恆佢地既暑假,
諗返起浩,呀哥佢地一齊既時候,諗返起好多好多既野!!
呢D比我對朋友再次有信心,,因為呢班係真心既朋友!!
同屋企人都好返^.^
要做返開心既何詩^^ |
2009 年 11 月 4 日 星期三  |
| 想自殺呢,,, |
分類: 未分類 |
真係好唔開心,,,今日等車個時已經好想喊T^T
係FD個邊一係話想訓教,,一係話胃痛做稽口
心情好差..可能有時都笑到啦..但係時間一D都唔多,,,
可能做個D野係我鐘意做既野怪>.<
D FD都有問係咪唔開心,,其實係,,,係超唔開心
屋企,朋友,,,呢D都係
有邊個朋友真係可以信任??
同你一齊個時就一個人,走左之後就另一個人...
個個都係咁,,,仲可以信任咩??
講左D唔可以同其他人講既野,,咪之後咪同人講
朋友,,,對住呢D人真係一個笑話
好核自殺....知道自己唔會做...但係有D想死既FEEL....
只係好想好好咁仲所有既唔開心,,,發洩晒出黎!!!好想喊一大餐!!!!! |
2009 年 11 月 1 日 星期日  |
2009-11-01  |
分類: 未分類 |
尋日,,一喊就差唔多喊左一個鐘...
呀媽個句,我對你好失望,就搞到我咁
個下睇係佢喊,,我唔知可以做D咩...
好唔開心呢...
我係咪真係咁令人感到失望??
好失敗呢自己...
佢尋日罵我個D明明唔係我錯,,,係佢自己要我10點先返既...
唔明呢..
但係會喊...個陣時,灰到想死...不過都多謝D人既,,唔講邊個啦..
不過最多謝既係大佬良..可能自己平日都有錯...
可能好多時都出去玩,唔係屋企陪佢地啦
會做返好佢GA啦!!!哈,,下次我喊既話,你都要喊AR,,你尋日自己講GA
我再喊既話你都喊!個時真係笑左出黎>.<
之後都講左好多野...你好似講到我有好多缺點LO,,,但係都多謝你地同我講我唔失敗!
講下尋日做左D咩啦,,
訓左4個鐘姐...有D想死...太累了..
之後返學校,,好正,,,好有你既同在!!!!
之後同KAREN,HOIYING,呀榮,YOYO姐姐佢地食LUNCH,,
笑死左...之後開星期4個BBQ會,,,HA,,做到HELPER呢,,唔想比錢TIM>.<
不過得個一個半鐘,,呢個真係冇咩野講LO
4點幾就同KARY又食野..今日真係不斷咁係到食野..
之後去籃田搵呀麗,,又去食野.,..之後領波波玩!
哈,,,有人咪黎個時,我地玩緊GA,,,黎左之後,,就唔玩LU..係到傾計.
不過打個時都幾好笑,,個幾個細路,,望住我地...
之後去左M記坐..再呀麗返屋企,先返屋企
要學會堅強!淚水不能再因為你地而流出!!!! |
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 未分類 |
心情好好呢...
晚會白癡到,,,
超想訓LO,,不過附近有兩個好笑女人,,
笑到我傻...
放學去左搵SIR,,傾BAND ROOM...
希望可以比之前好好多啦....
都唔想對住呢個咩都唔得既BAND ROOM3年....
日日都好累呢..個心一直都諗緊一樣野,,,
諗左好耐都係冇ANSWER!
唉,,最近都冇咩功課既,,不過日日返到屋企就係到訓教..
做豬LO..
快D放假啦,,,已經有好多野想做!!!!
個幾日點都要玩晒佢!!!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|