企鵝!
hocwai
暱稱: 何詩
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-01-30
2010-01-03
2009-12-20
ENJOY左
2009-12-07
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 1152
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 分類: 未分類

對住呢個屋企,,,,有種想尋死既感覺!

 

 

唔會再因為你呢個咁既呀媽去喊...

你不值得我去喊!!!!

恨死你!!!!



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-26 分類: 未分類

今日一大早心情就好差...唔開心呢..

去拜山..之後去左MEGA box食飯.....

早左一個鐘到,,,,同呀麗傾計,,,唔錯!

開波lu,,,今日你地打得妁好,,不過個個7真係唔好LO

諗唔到你今日都黎,,,如果一開始冇佢我地會仲係好朋友嗎??

之後返到籃田,,,,先睇到個SMS LO,,,,

冇野講...又去M記LO..

食左一個鐘..比之前快GA啦..

 

真係唔悸返屋企..

返到去,一係冇人,一係就係到大戰..

好討厭LO

你地次次都係咁搞到咁,你地唔悶我都悶啦!

咩屋企人AR...就好似同租屋冇咩分別LO...

屋企人..呢個室字,,現在真係有D係一個笑話

討厭LO!!!!!你地有理過我最想要D咩咩...

如果你地唔係日日都係咁,,我會玩到咁晚先返咩..

都唔想睇到你...你同佢講話當佢隱形,,係咪我當你地隱形AR

恨死你地!!!!!小心到時我搞自閉比你地睇



2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

一個好累既星期

星期5個日9點訓到星期6早上...開始似豬的我..

原來星期6要做敬拜TEAM

返到去,,今日唔同左地方,,有D驚會同大家合一唔到

做第二次既FIRST PINAO,,仲有冇左呀FI呢個拍子機=.=

不過唔緊要,,比上次多左信心去!!!!!

點知開始個時,,其實有彈錯,,點知原來係DE-BE個時,,個個都聽唔到!

比上次有好到!開心呢!仲可以一路唱,一路去ENJOY!

做到KAREN姐姐之前講個去ENJOY呢樣野!!!

最後個下先最正!!!!!

之後去籃球場到玩,,一一做左D好可愛既野>.<

一陣放係FACEBOOK先{奸笑,,仲流血,,,,

之後同嘉琪,EVA,何百仲有幾個食M記,,之後返屋企

 

今日同YUNG睇單親大急救,,笑到我HIGHT!

開心返好多呢...之後去左搵FD,,,SOR呢,,咁早走..

不過就同主人家傾計,,,,比晞哥哥贊^^

話我比之前大個左!!!{開心呢!

同佢講左好多野!有D野諗清楚左!

我唔知你講真既定係假既,但係因為你係我朋友

我去信任你,,可能你講既都係假,但請你不要比我知道!

比我對自己有個大話去信你!如果你真係比我知道,我唔會放過你GA!!

聽日去睇學界!真係好鐘意睇啦!!!你地要+油AR!!!

死人胡良,,快D請我食雪糕AR!

 



2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


2009-10-18 分類: 未分類

今日係一個好正既日子,,

KAREN同呀榮MARRY啦!!

你地今日好好睇AR>.<

哈,,希望你地快D有BB啦,,比我玩下!

你地要快樂AR!!!

聽到都有小小想喊^^有好多人都黎左!!!

之後就不斷咁同人影想!

之後就去唱K,好痛呢。。。

最後同BEAR一路去一路唱歌

多謝呀哥既生日PRESENT好鐘意AR!

之後就同BEAR返屋企啦!

好累呢,,聽日又要返學啦,,

 

 

 

如何對住你呢?唔係唔想同你做返朋友,,

信你,但不知道如何去對住你?邊個先係真正既你!



2009-10-18 滿足 分類: 未分類

星期5自己生日^^

好開心呢!睇左佢地打陣學界就返返去學校

返左屋企先,,之後去啤梨屋企,,遲左好多>。<

對唔住呢,,,遲左咁見,特別係+FUNG個D!!

食到11點到就走!多謝你地既生日禮物!

今日,,哈,

其實好累呢..訓得個3,4個鐘,,又冇食LUNCH

小組完左之後,諗唔到你地有CAKE呢^^

好好味呢!!多謝諾怡,POONPOON你地!

之後過去MK,,韓燒,,141$

笑死左!華華都係到呢,,真係好云冇見啦,,

好心肥龍唔好10句都係!@*&*呢D啦。。仲要咁大聲!。。

之後去玩籃球機,,好耐冇玩啦。一個暑假>。<

之後就返屋企啦,,死啦,喉嚨痛AR,聽日仲耍唱K GA媽!

 

 

 

 

要多謝好多人呢!

多謝啤梨,彤姐,YIU,家俊{學校個個},BEAR,YUNG,胡良,仁,華華,呀華,呀哥,阮仔,ADAM,EVA,一一,

王嘉怡豬,PIG,SUKI,YUKO,美欣,諾怡,POONPOON,LIULIU,HOIYING,呀量,DAVID,

+FUNG,匡恆,肥周,鄭浩然,呀哥D朋友,安安,馬騮,BOBBY,城哥

好多好多人啦,,已經有D唔係好記得啦!多謝你地!