| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
2009-10-09  |
分類: 未分類 |
點解呢,,你會真係呢D咁既人,,請不要讓我對你感到失望!!!
你係我其中一個最好既朋友,,,現在我唔知點解你聽日先同我講,,
但唔想最後知道你係一個我討厭既人,,,
唔想冇左你呢個咁好既知己!
唔明,,點解又咁樣,,心好痛,,痛係因為唔想最後先知道原來呢個先係真正既你!
唔好咁,,真係會好唔開心,,想你一直都係同我咁FD...
請不要比有我對有失望!!!
呢個最後既ANSWER,,不是只有你地幾個既痛苦,,我地都會
呢個痛,,現在已在我既心了!!!!
請不要比我對你感到失望,,可以嗎???
|
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
2009-10-08  |
分類: 未分類 |
又燒....搞錯AR,,,不過唔理啦...話鬼知聽日仲係AR...
唉,,呢幾日做咩有咁多死人QUIZ GA!!!!
今日MISS話牛鐘意打扮同埋有0性個到真係笑左.,...哈..唔知點解會笑既呢...呢個好好聽!
一星期好快咁就過左啦!
又打下先....
其實星期1-3早上都係FEVER中,,
比好多人話>.<下次唔會GA啦,,要你地咁多人擔心,,穴係好對唔住呢!
星期一班籃,,好正,,你地不論係男定女都打得好好..男仔個D下年努力過啦!!!
你地打得真係好好!!!你地打到我睇到都正到我喊!!!
星期二做BAND HELPER...今年既中一真係好天真,,好似見返中1既我地呢
做HELPER真幾好玩GA...原來唔同既身份做唔同既野好正!!!
要努力做好佢!!!!
尋日就去左RUNNING,,係上到大叫,,心情好左好多!你正一係一個大笨蛋!
手手....>.<你地星期6就見到GA啦!!!!
今日,,CHOIR,,,死雞你睇下你搵既歌同MISS HO搵既有幾大唔同
鐘意MISS HO個D歌多多聲!!!好心你學下人啦,,MISS HO唱歌好好聽!
今年S2!之前人地都係ALTO GA媽>.<不過NEVER MIND
肥陳話我D音準個D好左好多!!!証明我真係有進步GA!!!!
今年個MISS HO會教STAND BY ME同WHEN I FALL IN LOVE!
http://www.youtube.com/watch?v=v8m36gLKNIY
兩首好好聽既情歌!!!
哈,,聽日去睇FILM,星期6音樂會,星期日SHOPPING+睇FILM>。<
好煩AR!!!!都係唔諗呢D野啦,,不過唔諗都唔知有冇可能!..
星期6好多野做呢..星期日又要出去玩!.!~.~
D功課一定多到我喊啦...聽日一定要去晒佢!!!!
快D星期6啦...哈,,好多15啦!!!仲有一個星期到^.^{又老啦... |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
2/10/2009
啤梨老婆生日快樂!!!!!!!!!!
哈,,尋日一大早就比屋企人拉左去飲茶,,
之後走先,,搵YUNG去灣仔,,,我地都LATE左..諗唔到仲有人會LATE過我地LO...
白癡笑話一個....肥周講GA,,我同地城哥係馬安山搭船出緊黎..搞到真係O左..
等佢地途中,,見到好大隻既小強...
之後就一齊去TOMLEE....點知,,原來最大個間係尖沙咀....
就比佢地條友係到串...
去完之後,,走左去搭搭過尖沙咀,,原本諗住係個到唱K,,點知3間都係4點先有得唱..
就BY的去MK個間NEWAY CITY唱...諗唔到肥周如城哥都黎...呢下先O左
5點到我就走先,,得返兩條友係到唱
去啤梨屋企接我既都婆,,個時好煩LO,,,,
個電話不斷咁係到響,,所以D語氣唔係咁好..
之後,就去MK MTR...去COFFICE,,個間個哥哥,真係有小小似阮仔呢..
去COFFICE既人有KAHO,信,胡良,FI,+ FUNG,超,啤梨兩個朋友
都幾開心,,食完都10點LO..之後我地影貼紙相..都玩到差唔多11點....
之後就返屋企...
希望同啤梨既友誼比之前仲好!希望你係學校比之前仲開心
希望你一直都係咁開心快樂既!!!!!!
尋日,,中秋,,同屋企食完飯,,去左個FD屋企...飲酒....
有下SURPRISE左,,諗唔到你地原來今日同我搞生日PARTY,,
你地既頭一次呢..個CAKE仲要係你地自己MAKE既!好多謝你地AR!><
之後就返屋企...個頭又搞咩AR...超頭痛TIM>.< |
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
唉,,日日都好累呢,,,
尋日,,WORKSHIP超正!!!
自己係主到有好多得著^^
星期5有PRAY會了!!!要+油呢!
之後去睇翜地打波,,個個死人呀蕉,,有咩好笑BO
咩都可以笑我一大餐LO...有問題GA!!!
之後返屋企LO
今日盲同EVA,ADAM,KARY,DAVID去COFFICE SHOP溫習,
DAVID坐左一陣,,就走左去現代
之後咩都做完啦,,係到玩大富翁,個個搞到我地玩死左LO....
之後搵DAVID同匡恆,,影照!返屋企!
今日超正呢...
你在嬲我嗎??>.<
我以後都唔會ga啦!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|