企鵝!
hocwai
暱稱: 何詩
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-01-30
2010-01-03
2009-12-20
ENJOY左
2009-12-07
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 1142
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 傷心 分類: 未分類

點解呢,,你會真係呢D咁既人,,請不要讓我對你感到失望!!!

你係我其中一個最好既朋友,,,現在我唔知點解你聽日先同我講,,

但唔想最後知道你係一個我討厭既人,,,

唔想冇左你呢個咁好既知己!

唔明,,點解又咁樣,,心好痛,,痛係因為唔想最後先知道原來呢個先係真正既你!

唔好咁,,真係會好唔開心,,想你一直都係同我咁FD...

請不要比有我對有失望!!!

呢個最後既ANSWER,,不是只有你地幾個既痛苦,,我地都會

呢個痛,,現在已在我既心了!!!!

請不要比我對你感到失望,,可以嗎???



2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08 疑惑 分類: 未分類

又燒....搞錯AR,,,不過唔理啦...話鬼知聽日仲係AR...

唉,,呢幾日做咩有咁多死人QUIZ GA!!!!

 

 

今日MISS話牛鐘意打扮同埋有0性個到真係笑左.,...哈..唔知點解會笑既呢...呢個好好聽!

一星期好快咁就過左啦!

又打下先....

其實星期1-3早上都係FEVER中,,

比好多人話>.<下次唔會GA啦,,要你地咁多人擔心,,穴係好對唔住呢!

星期一班籃,,好正,,你地不論係男定女都打得好好..男仔個D下年努力過啦!!!

你地打得真係好好!!!你地打到我睇到都正到我喊!!!

星期二做BAND HELPER...今年既中一真係好天真,,好似見返中1既我地呢

做HELPER真幾好玩GA...原來唔同既身份做唔同既野好正!!!

要努力做好佢!!!!

尋日就去左RUNNING,,係上到大叫,,心情好左好多!你正一係一個大笨蛋!

手手....>.<你地星期6就見到GA啦!!!!

今日,,CHOIR,,,死雞你睇下你搵既歌同MISS HO搵既有幾大唔同

鐘意MISS HO個D歌多多聲!!!好心你學下人啦,,MISS HO唱歌好好聽!

今年S2!之前人地都係ALTO GA媽>.<不過NEVER MIND

肥陳話我D音準個D好左好多!!!証明我真係有進步GA!!!!

今年個MISS HO會教STAND BY ME同WHEN I FALL IN LOVE!

 

http://www.youtube.com/watch?v=v8m36gLKNIY

兩首好好聽既情歌!!!

哈,,聽日去睇FILM,星期6音樂會,星期日SHOPPING+睇FILM>。<

 

 

 

 好煩AR!!!!都係唔諗呢D野啦,,不過唔諗都唔知有冇可能!..

星期6好多野做呢..星期日又要出去玩!.!~.~

D功課一定多到我喊啦...聽日一定要去晒佢!!!!

快D星期6啦...哈,,好多15啦!!!仲有一個星期到^.^{又老啦...



2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 分類: 未分類

      2/10/2009

                                   啤梨老婆生日快樂!!!!!!!!!!

哈,,尋日一大早就比屋企人拉左去飲茶,,

之後走先,,搵YUNG去灣仔,,,我地都LATE左..諗唔到仲有人會LATE過我地LO...

白癡笑話一個....肥周講GA,,我同地城哥係馬安山搭船出緊黎..搞到真係O左..

等佢地途中,,見到好大隻既小強...

之後就一齊去TOMLEE....點知,,原來最大個間係尖沙咀....

就比佢地條友係到串...

去完之後,,走左去搭搭過尖沙咀,,原本諗住係個到唱K,,點知3間都係4點先有得唱..

就BY的去MK個間NEWAY CITY唱...諗唔到肥周如城哥都黎...呢下先O左

5點到我就走先,,得返兩條友係到唱

去啤梨屋企接我既都婆,,個時好煩LO,,,,

個電話不斷咁係到響,,所以D語氣唔係咁好..

之後,就去MK MTR...去COFFICE,,個間個哥哥,真係有小小似阮仔呢..

去COFFICE既人有KAHO,信,胡良,FI,+ FUNG,超,啤梨兩個朋友

都幾開心,,食完都10點LO..之後我地影貼紙相..都玩到差唔多11點....

之後就返屋企...

希望同啤梨既友誼比之前仲好!希望你係學校比之前仲開心

希望你一直都係咁開心快樂既!!!!!!

尋日,,中秋,,同屋企食完飯,,去左個FD屋企...飲酒....

有下SURPRISE左,,諗唔到你地原來今日同我搞生日PARTY,,

你地既頭一次呢..個CAKE仲要係你地自己MAKE既!好多謝你地AR!><

之後就返屋企...個頭又搞咩AR...超頭痛TIM>.<



2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 分類: 未分類

 

唉,,日日都好累呢,,,

尋日,,WORKSHIP超正!!!

自己係主到有好多得著^^

星期5有PRAY會了!!!要+油呢!

之後去睇翜地打波,,個個死人呀蕉,,有咩好笑BO

咩都可以笑我一大餐LO...有問題GA!!!

之後返屋企LO

今日盲同EVA,ADAM,KARY,DAVID去COFFICE SHOP溫習,

DAVID坐左一陣,,就走左去現代

之後咩都做完啦,,係到玩大富翁,個個搞到我地玩死左LO....

之後搵DAVID同匡恆,,影照!返屋企!

今日超正呢...

 

 

你在嬲我嗎??>.<

我以後都唔會ga啦!!!