2010.03.11
11號啦; 我真系唔知啦/3\ 好攰. 連續2日幫個表妹溫書-3- 1日50蚊0,0 都ok既- - 唉... 我要維尼t_t 好得意.. 自己1個人. 想點就點. 系任何人面前姣成點都得; 講咩就咩; 我唔會理任何同我冇關既野;
2010.03.09
摺左2日玫瑰花>33<; 但愈黎愈覺得自己作病; 每次嘔親都有d野/3\ 加上而加又咁凍a_a 愈黎愈覺得自己1個好慘添-3- 但唔緊要; 學校既事; 想理就理; 唔想理就掰掰 做人唔應該太在意; 放鬆下啦;D 每次同你傾計; 自己好似多左個妹咁:)