2010.03.08
今朝個人好清醒; 1直都系. 直至上中文堂; 愈上愈攰; 上左1陣; 個人好暈;好怪; 超想嘔; 但忍左堂幾/3\ 好怕比ms law鬧-3- 1放小息就即刻沖左入toilet嘔; 之後成日都好唔舒服; 系lunch做左篇中文br; 好采ms law好人唔洗留堂. 上完pe堂即刻抄返落br紙到; 放學4點去巴倫紐睇愛麗絲^33^ 超愛哇; 2月14冇整又冇買到朱古力 3月14應該買返-3- 仲有手摺玫瑰; 唔知點解個人好頹/3\ Chy;D
2010.03.07
w0ng12; 生日快樂(!) 琴日踩完單車,跑步; 今日周身痛v_v; 但這樣的感覺好舒服; 頭先睇左陰點鬼情人jennifer's body 好正喎; 本以為佢個朋友jennifer死左就冇事; 點知去左佢自己都變左jennifer咁樣; 又嘔心又血腥a_a 做功課lu;(!)