2010.03.15
攰x無限; 超攰; 我都講過; 有時我拎心出黎; 唔代表另1個會; 奶爸講既我真系知; 真系明; 但有時我有信心又點; 另1個呢? 我都想正正常常咁拍拖; 自從我放晒所有野之後; 竟然會因奶爸講既野; 我系度諗; 如果真系拍到拖; 我會點哇? 會好似以前咁? 我真系唔知. 開始發現左小小野; 自己帶眼鏡個陣系會易喊過帶con; 無錯帶眼鏡既我睇落去會比人覺得好堅強; 但所有野岩岩相反; 我真系愈黎愈鍾意你(!)
2010.03.14
講返琴日;p 9點由悅湖返3聖; 換3返學補底-,- 12點4就返屋k著令令出街;(都唔系好令咋) 出左荃灣hea左陣; 因為要等奶爸同佢個fd-33- 之後陪佢地食野; 就話去陽光打機; 愈打愈唔舒服t_t; 仲要l4d2v_v; 殺左我算啦-,- 6點幾返到去.. 同傑sms到點半先訓>33< 好鍾意同你傾計哇(!)
今日都系sms;D 情人節快樂;D