2010.03.21
今日9點半起身;
傾電話sms;
之後睇電視
德州電鋸殺人狂a_a
食公仔面;
11點9出兆麟等彤.
12點半就去左西九hea-,-
買左隻pooh;D
1點半就入去踩冰..
等到2點幾先齊晒人-,-
趺左幾次- -
同老公踩冰=]
4條友系到玩-3-
5點半就走;
去左大快活;
奶爸食左個飯;
之後送老公去地鐵站搭車>33<
再陪彤,奶爸行多陣西九;
7點就搭66返屋k.
再送埋彤返屋k,
自己成8點先返到屋k-,-
又攰又凍-3-
份3國做死我;
聽日返到學校再做nc/3\
愛死你哇(k) |