2010.03.24
今日放假; 但又比媽媽鬧/3\ 要同細佬溫左書先出到去-33- 成2點9先出到門口; 3點半到去到m記; 等老公放學=] 我覺得個商場好恐怖v_v 6點幾就走lu/3\ 係小巴到喊a_a 超樣衰哇; 唔捨得; 好想見到你哇t_t 唔想你走-33- 超愛你哇(k)
2010.03.23
整天沒有食過任何野; lunch返左屋k放書; tsa超悶; 勁訓/3\ 又凍喎-3- 1放學即刻去toilet帶con>3< 就返3聖搭車出青衣;D 搵老公;D 我愛你哇; 超開心喔. 但成個人好攰/3\