2010.03.26
老公; 我好愛你哇; 4點出左青衣陪老公=] 好開心哇; 最衰自己腰骨唔好; 嚇親你;唔好意思哇/3\ 有班小朋友系到阻住晒/_\ 成8點先返到屋k. 又暈又嘔; 呢次死得-33- 超辛苦; 好唔想再搭小巴; 今次搭到想嘔v_v
我愛chanmingkit;D
2010.03.25
1個星期啦; 話快唔快; 諗耐唔耐; 從來未試過咁舒服; 唔會好似以前咁; 起碼唔會對住我發脾氣;D 我愛你; 但我唔鍾意你;) 就黎諗到痴線omg-3- 但開心的說^_^