琴日放學調位.我最期待的一刻終於到來.
miss chan一路系度講邊個同邊個坐.
我就系度狂笑..鄭子謙系度講吖邊個同邊個坐..
真系更噶話.個班房仲唔比人炸鬼左咩.????
本來以為可以同鄭子謙坐咯..
點知死人歐柏麟又走去同MISS講.話要同距坐..
強烈不滿阿.!!!!!!!!!!!
謝昊林同冼家欣坐.全班拍爛手掌.捻起我都笑死..
仲有好彩同曾韋杰坐噶唔系我.我捻我都系無更噶運氣中獎噶啦.哈哈哈哈.
最后..系我同李健朗坐..
一坐低就已經系度話自己好靚仔..
又話MISS發姣..真系笑死我~~
調完位搵東姑雞走佬,去東門行街..
好開心..超好玩..
宜家大陸D學生真系OPEN..我兩個突然發覺我地間學校噶美好..
對情侶系車度搞野..
|