呢幾日UT..我真系想死..
尤其ICT.我睇我有10都滿足噶咯..
難成更..無去死.肯定死人鄭健芳出噶拉..
做左5日卷..無以為我好爽..
其實我溫書真系溫到我想死..
捻起做VA份卷..真系好估距唔到..
做閱讀理解..全世界O嘴..~
講真.一D都唔簡單..
後邊咯..畫畫..妖..我最憎畫畫..女人野..討厭到爆..
都唔明點解D人可以更比心機畫..
我捻點畫都捻到我死死下..
考完了就好..
_________________________
UT果幾日咯..日日去東門..
行到我想死..我媽D精神仲好過我..
星期四..同吳樂瑤行旺角..
又系由頭笑落尾..
同距買書包..搵我黎試比距睇..
+下去相體咩..真系阿..~
賣完..發生左D野..
死老伯..我唔炸曬你全家...哼~
然後翻深圳..又行東門..
又睇到D情侶..我聽到個女仔把聲..想死..(我可不可以要一點辣,距同條仔講)自己幻想下啦..
我系更扮距講野..哈哈哈哈哈..
我同只傻婆系更系度笑...
距兩個樣衰到走左..
幫只傻婆改左只名.吳隆鴻(5隆胸)哈哈哈哈哈.~
后尾.系M記坐..傾計..
又發現左D秘密..
end..
|