調左位..感覺好左好多..
好過之前千千萬萬倍.
死老牛好好玩..又好笑..其實距人5錯..就系好鬼自戀咯..~
星期五心情極度低落.~
我一直死頂..哎..
好討厭果種感覺..5知點講..
第一堂..geog堂.筠爺又唔舒服..
陪距落醫療室.. 為何每次都系我.上上落落??
其實成日我都可以控制到情緒..
LIBS堂.我真系覺得好難頂..
哎..其實我好5中意你..
講真我好怕你咯..
系更同死老牛講我對XXX噶看法..
終於比XXX嚇到我眼濕濕..
哎..感覺入左呢班成日比人搞到喊..
好樣衰..~
不過都系多謝老牛你拉..
我5系唔理你..
只系你越系問我做乜..我就越控制唔到自己..
我唔想系過度喊出黎..我個人覺得好樣衰..
4d..哎.~ 如果可以無左某個人..就好..
我真系好懷念以前..~
|