16 JULY 2008
今日返8點收5點,一返到去基本功,做呢樣做果樣。由於咖啡听裝修好,所以D野又要搬返原位,好煩搞來搞去又係變返
原樣。好多重野要搬,到我收工都係做左一半,听日返去要辛苦咪另一半=.=" 真係想听日放假呀。
今晚又去左練拳啦,返到屋企後先發覺只手隱隱痛,真係要練多D先得,最起碼要覺得打椿唔覺得痛,不過唔知要幾多年
後囉。听日又變返正常時間返工啦,返7至4,真係太好啦,唔使4點後一個人傻傻下。
今日學左鋪枱,看冷盤。仲有好多學未學到,好想快D學識,以後可以自己照顧自己,唔使下下問人地。
(彼此要懂得照顧,才算得上真正的友誼。)
|