因為呢排好唔得閑
所以好奈冇打 =="
24/3
朝早去左睇"我的最愛"
我既我的最愛有好多 嘻 ~
黃祖藍真係好好笑 笑到kaikai 傻左
之後我去練舞
跟住 3c bbq
食左好少咋
但係塊包真係好好食
25/3
我10級考試既大日子
我地跳b題 ( 如我們所願 * )
佢考官冇咩反應
仲好似睇到好眼訓咁 --"
點算
佢都唔望我既 -3-
今次可能會失敗 
26/3
長洲之旅
我地似shopping 多d =="
搞到冇時間玩
我同kaikai莊玩水
俾趙子整溼哂 個個見到佢就跑 xd
4點就走lu
最後俾mrs cheung 鬧左幾句
kaikai 要同mrs cheung 一齊搭307 同情你 
我地大伙兒一齊食左d野先走
我地去左迫地鐵
之後搭火車番大埔
係火車扮明星 仲話我似tim =0="
咩明星咁樣ga ?!
晚上食左個好好味既 "咖哩雞中翼菜飯 "     
27/3
今日
剪頭髮去了
去了一間不知名既salon
但係剪得唔錯
個度放緊現在既流行曲 唔錯唔錯 *
我真係有眼光 去左一間唔錯既salon 
行行下 見到直髮kay 
|