今日早放a~~我一放學就即刻返屋企~~返到屋企就食飯~~食完飯就同a妹一齊訓左係張床到傾計,計計下我地兩個都訓著左~~呵呵呵......我訓到2點到就起身~~因為我約左斐去library同一齊去新都~~我地係新都果到行到4點幾,我就同佢一齊去左尚德果邊睇野,睇完我就好快速咁行返home,因為有tv睇,so行到好累~~
今日一早miss梁入到班房,果樣好嬲,原來佢今朝早睇我地d名次~~我班有8個人係152名以外a~~我好想知係邊8個人,我好驚有我份a~~今日中文堂,miss因唔記得左黎上堂,so冇上到~~呵呵呵......不過都好~~放學果時,我同斐係m記到食野同傾計,仲講左d好好笑o既野tam~~諗起都好好笑a!!
今日下午3點幾就同a爸、a妹首先一齊去左a爺home先,到左4點幾就一齊去茶酒到等其他人,唉!!悶到死~~d表妹表弟就7點幾先黎到,a爺果到d人我又唔熟wo~~表妹同表弟黎到之後我地就打左一"盆"麻雀~~我係勝利o既一方a~~呵呵呵......嘩!!我從未試過好似今日咁食到咁飽o既,我次次都係食左果小小野就話飽,但今晚我樣樣都食齊哂~~我地到左11點幾就走lu~~
今日我同斐去左mk~~斐去係果到就買左對鞋~~我就買左個書包~~~我仲買左整飾物o既野~~我地去到5點幾就去lu~~之後我地就去左新都買返淨低要買o既整飾物d材料~~買完斐就去我home一齊整~~佢今晚仲有係我home食飯tam~~我今日都好happy a,不過就用左好多$$ a~~~算la~再儲過^^
今日一放學就去左盈home~~因為今日佢要去睇Twins o既演唱會,so佢要我同斐幫佢化妝~~我同斐都算耐冇幫人化妝lu~~不過都記得點化o既^^我地化完之後就返home lu~~呵呵呵呵......聽日又有得出去lu~~太好la^^