今日一早起身,a爸比左兩封利是我,我都唔知做咩比我,之後a爸話今日係我生日wo~~我諗係舊曆掛,我係17號生日嫁ma=='''''今日我仲就約左斐去左還漫畫書同借漫畫~~我借左7本漫畫書,借完之後就去左mtr到搵雅,之後我地就一齊去盈home~~我地去佢果到係去打邊爐嫁~~不過因盈冇講清楚,so去左佢home,不過唔緊要la^^我地去到果到都有野做~~我係佢home睇左3本書~~ 我地5點幾就走lu~~我返到home又係到睇漫畫書~~食完dinner之後就去左表妹home到慶祝佢同我o既生日,返到home,我又係到睇漫畫,到左訓之前我已經睇淨一本lu~~我都估唔到我睇得咁快,呵呵呵呵...... |