hoiyan2005
暱稱: *╮°yan.."ㄖ
性別: 女
國家: 香港
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
電腦好返la~~
........
////////
補習~~
又係一日o既悶堂~~
文章分類
全部 (201)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 201
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 1965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


4月最後的一天///// 驚訝 分類: 未分類

4月將要過la~~仲有1個月就考試la,而e個考試對於我黎講,可以話係一個考驗.......我覺得升中四好似面臨死期一樣咁~~唉!!中三o既日子過得好快,我唔捨得••••••



2006 年 4 月 29 日  星期六   陰天


家長日~~ 不安 分類: 未分類

今日8點半就出門口lu~~返到學校岩岩好9點,係班房門口都算幾多人等緊嫁....我等左3隻字先到我見,我以為今次我又係見果個冬菇獸,點知係miss梁梁見,好鬼happy,我見左都冇3分鐘就見完,之後就係如見,嘩!!miss梁梁見左3、4個人,冬菇獸仲見緊一個人,過左一陣,旋到左,我、旋、儀、如一齊去左art room到做壁報,我地印完野之後諗住cut d字la,點知我地係art room搵唔到交剪,咁我同旋就上去課房到搵冬菇獸問佢交剪係邊囉,點知佢咁答我地"你地自己又唔帶交剪,我已經借左列印機比你地嫁la,你地搵到交剪就有,冇就冇嫁la~~"咁我同旋為有上7樓搵miss梁梁囉!!miss梁梁一問佢就比左4把我地la~~之後我地又諗住都印完野la,不如返上課室到cut d紙釘上果壁報到,點知果個冬菇獸見家長見左勁耐,我地為有係出面cut~~過左一陣,佢終於見完la~~我地都入去做壁報~~到左1點幾,我地就去左美心食lunch~~食完返去學校到聽升中四選科講座,未到5點就走lu~~我同旋都係行路返home~~返到去一陣,我就食得dinner la....食完過左公公home到~~



2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天


/////// 不安 分類: 未分類

phy堂,a sir一開始就係到話我地班做d hw做得唔好~~到左落堂,佢要我地放學成班留堂= ='''''今日冇左兩堂中文堂,因為要專題研習,不過都好,唔係就更加悶嫁la~~放學留完堂,我就同旋一齊行路返home a....聽日家長日,冇咩感覺,呵呵....



2006 年 4 月 27 日  星期四   陰天


pe•••••• 不安 分類: 未分類

pe堂要考sit up、掌上壓同9分鐘跑步,嘩!!我sit up做左35下,而掌上壓做左11下就頂唔順la!!我下堂先考跑步~~放學,Eng miss叫我同慧一齊去mmlc到搵佢練短講,練左兩次之後,我就同班friends去做專題la~~做完我同旋又係行路返home......



2006 年 4 月 26 日  星期三   陰天


....... 驚訝 分類: 未分類

今日早會係籃球場到a~~熱死= =''''mathes堂,我都係聽唔明miss講果d中位數= ='''''家政堂,幾好反嫁......到左英文堂,miss叫慧比短講"go"佢,我就係到諗比唔比我張"go"佢呢~~比左,佢又要記得我,仲有又會叫我去比賽,唔比o既講,又怕比賽果日,miss叫我出去講,不過我最後都係比左miss~~miss係到讚我= ='''''放學去左做art,之後行路返home~~