今日8點半就出門口lu~~返到學校岩岩好9點,係班房門口都算幾多人等緊嫁....我等左3隻字先到我見,我以為今次我又係見果個冬菇獸,點知係miss梁梁見,好鬼happy,我見左都冇3分鐘就見完,之後就係如見,嘩!!miss梁梁見左3、4個人,冬菇獸仲見緊一個人,過左一陣,旋到左,我、旋、儀、如一齊去左art room到做壁報,我地印完野之後諗住cut d字la,點知我地係art room搵唔到交剪,咁我同旋就上去課房到搵冬菇獸問佢交剪係邊囉,點知佢咁答我地"你地自己又唔帶交剪,我已經借左列印機比你地嫁la,你地搵到交剪就有,冇就冇嫁la~~"咁我同旋為有上7樓搵miss梁梁囉!!miss梁梁一問佢就比左4把我地la~~之後我地又諗住都印完野la,不如返上課室到cut d紙釘上果壁報到,點知果個冬菇獸見家長見左勁耐,我地為有係出面cut~~過左一陣,佢終於見完la~~我地都入去做壁報~~到左1點幾,我地就去左美心食lunch~~食完返去學校到聽升中四選科講座,未到5點就走lu~~我同旋都係行路返home~~返到去一陣,我就食得dinner la....食完過左公公home到~~ |