聽日要返學la~~我覺得返完又咪係放假....返黎好多"魚"a!!放得果8日假,太少la......
今日1點幾,表妹黎左我home到~~食完lunch之後,我就係到做家務,表妹就反電腦,佢係電腦到睇到d好好笑o既野,笑到我地肚痛~~表妹夜晚留左係我home到食飯....
係home到食、訓、反,不過今日就加左做hw~~
今日又係係home到反電腦......只係下晝出左去一陣= =''''
今日7點就wake up la~~好鬼累!!今日要去拜山...去到果到見到一隻死左冇幾耐o既老鼠,好核凸aaaaa....我地3點半就走lu~~