今日係一個風和日麗的星期日(雖然曬咗D)
本應該出街玩,唉~世事不盡如人意~
早上百無了賴就過了,整朝畫高達(相簿有得睇)
之後我細佬叫我帶去智樂買高達(冇錯,昨天我先去完)
我冇所謂,我順道去圖書館還書
結果我細佬買了天玉鎧•呂布
特登和我隻玄武裝呂布打對堂
而我在只能睇冇得買錢呀!你在那!