昨天開始就放假了!萬歲!
今日過得都唔錯,因為又可以和女友出街玩(雖然只是行街)
今日行程十分簡短,只不過是由盈豐走去智樂
辛苦了我女朋友要由自家走到盈豐,足足要花30分鐘路程
因為盈豐有我女朋友喜歡的類型的漫畫店,不過那些漫畫是........(相信絕大部份男性都敬而遠之)
行完盈豐,可惜上天唔識做,竟然同我落雨!
有冇搞錯!早唔落遲唔落今日先落!我#%@&X@#$*&
唉~算~不會太大影響今日約會,坐車時仲要愈落愈大!我X@#$^@%%&*@#
去智樂因為我女朋友想買一個耳機,套住整個耳仔那種,成40幾蚊,好貴吓
送完她回家後行程結束了,不過今天我過得好開心
|