數落都就黎5個月 縱然人地唔再當自己係朋友= = 但可以好確定自己永遠都會記得呢個朋友 心中是也^___^
不過真係好嬲好嬲 如果宜家真係痴線既話都無說話好講 但係無^_^ 去 食 屎 啦
好痛苦tim= =
自己煮飯食-____- 煮飯宗旨 是但抄埋一碟就食
話說華明過雍盛紅綠燈壞o左 無燈著 無車過 我企係到等 等 等 最後猛然醒覺 ....
我等緊咩