仁義禮智!
在華明村的街到上看見兩名外國傳教士
特意用徐徐的腳步 看他們有什麼的意圖
未幾 熱情的他伸出手掌
握握手做個好朋友
忽感 他的手掌雄厚巨大
我那小手板..沒法相比
他問了我兩個問題:
你食o左飯未?
你住果邊?
當然 步伐從不間斷
但他卻尾隨後
回答問題後
他說:不如我地傾下計
終於我回答一句 我係基督徒
但佢竟然話 無所謂
之後我就走o左佬-.-
點解會咁有禮貌
其實我連佢係咩教都唔係幾知-vvv-
成日聽到d人話見到呢d人要避開佢地
但係中國人以禮見稱 其實無咩理由佢伸手出黎 但你唔握手咁無禮貌-v- |