好多野想打好多野想打
慢慢黎慢慢黎
7點30分出門口
273站..車水馬龍
長度直達麵包店 有少少震驚
同啊軒去大快活 超多人排隊
去o左德興食
之後去買鐵絲網
勁好笑 去到之後無o左
又發現無打火機 去o左買
原來組組都無...gas 爐都要用火機-.-
隔離組連炭都無帶 仲要果到無得買
好彩救生員有人地燒剩既炭俾佢地=.=
果到無水用 去完toilet都無水洗手
之後玩遊戲 超級invisible
@ @
@ @
文組
鬥快舉手 但係睇邊個最快果個企係我地前面就係望果4組
去到中斷終於有人發現我地:'(
執野走人
返西貢
返沙田
返粉嶺
返和興
再去粉中食飯
食完之後跟o左啊軒去追巴士
很爽很爽確實爽 無意義的狂奔
同啊軒啊安等ivan去食糖水
之後係間野係咁吹水都成個幾鐘
就咁hea o左一日
今日諗返起班會費
一開始交$20 買文具估佢都唔駛100$
之後不翼而飛 星期4要交多30$
幾有問題下 之後我問主席
佢好似係話 我都唔知用o左去邊
之後我再問winson 佢話係趙趙唔見o左=.="
趙趙又話唔知d錢去o左邊
~.~.~.~.~.~.~.~.~
問題係班同學好似無咩野咁 俾錢咪俾錢=.=
最後一個問題 上年4x100同8x200 six b邊個跑架-.-
|