大個仔係我:D
唔想再講野 真係好討厭 思想不斷改變-_-人生百泰 中四係轉捩點 俾人話留班d野都唔識 俾人問果時 答唔識唔知 又俾人話唔教佢 點解唔話下果d人
要同帶子講聲sorry 快樂根本就一d都唔簡單!