Cool Slideshows
honyi629
暱稱: `●`[[||\紫月`
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
-3-
=]
...........
補前日=]
放肆LU.....
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
龍櫻特輯
Kame
My sisiter' s Xanga...
WaT - 畢業時刻~我們的...
WaT唱片公司官網
小池 徹平クン占い
上去LA~
好友大測試
你 有 多 少 歲命?
赤西仁 休学旅行
極道鮮師2
最近訪客
最近沒有訪客
時鐘
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 4175
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天


........... 分類: 未分類

我由消防訓練學校經已返左黎2日LU,,,超唔捨得D牙S!R同MADAM牙>3<

我竟然可以成功畢業!!!!!!雖然打返成個星期既野有D辛苦,,,但我會加油!!!!

22/1

LEI日6:00起身,,,6:40出門口搵MEILING*,,,,

之後去SKW搵嘉琪*,,,,再搭的番學,,,,7:30開車去八鄉消防訓練學校喇!!!!

一落車就聞到陣豬味,,,,臭死囉-.-之後拎製服再汁拾我地間房(我同LAM HI係單丁床牙~YEAH!!!!)

聽MADAM講野,,,,之後去步操~1300食得飯LU,,,,,好好味-V-1400-1420俾我地自己休息//

1420-1600步操,,,,1600-1615又休息=]1615-1700體能訓練,,,,做D低B操-3-

1700-1745整理製服,,,,嘉琪*訓訓下覺,,,,牙SIR*入左黎,,,嚇死左佢=]

1745食晚飯LU,,,,同樣好好味!!!!隔離學校D人食得超快(好似恐龍>3<)之後休息

1900-1945又步操之後又小息*****2000-2100師生夜話,,,2100-2230梳洗

2230要訓覺喇,,,,訓1個鐘起1個鐘~

23/1

0530起左身,,,,0640做早操,,,,0715-0745汁營房,,,0745食早餐,,,好多野食牙,,,,飽死左=.=

0830步操同跑2轉喉架,,,,雖然好辛苦但好好玩!!!!0945玩沿繩下降,,,,,超好玩牙!!!!!

1300食LUNCH,,,,同樣係飽死!!!!之後步操再玩黑箱!!!!係個黑箱裡面乜都睇唔到!!!!

危機4伏,,,,我突然跌左入個LON度,,,嚇死左我!!!!最後搵到出路.........重見光明牙!!!!

1600-1615小息1615-1700體能訓練,,,,玩蛙咩機,,,,我強爆牙!!!!拎左全班第1=]

攰死左我!!!!1700-1745又休息之後食飯,,,,1900-1945唱大無畏,,,2000-2100師生夜話

2230訓覺,,,,訓訓下冇無啦啦話突擊訓練,,,,搞到經已熟睡既我又要起身換3-.-

12點幾先返得房再訓,,,,凍到我就黎死咁-3-

24/1

成晚FA惡夢,,,,冇覺好訓!!!!5:00起左身眼光光望天花版...........

0640做早操,,,,0715-0745汁營房,,,0745食早餐,,,,,0830步操同跑2轉喉架!!!!

之後戶外遠足,,,,行大帽山,,,遍地[黃金]同[薄金]!!!!!行行下見到隻牛,,,,嚇死我同嘉琪*囉!!!!

12:30食LUNCH,,,,好好味,,,,同徐姑娘傾計,,,,,之後去TOILET,,,哇X_X

5星級既廁所,,,,6星級既享受,,,,7星級既服務,,,,8星級既環境,,,9星級既位置,,,,10星級既氣味!!!!

一打開個廁所門..........[香]到我就黎升天*@*搞到我就黎嘔番晒D野!!!!!

就快落到山既時候,,,,我差D踩到條蛇,,,,嚇到我同嘉琪*狂叫,,,4點幾返到學校!!!!!!!!!

25/1

朝早上完果個乜鬼消防安全大使既課程(F.1果時我已經係)牙SIR又要我上多次囉!!!!

訓覺又要罰掌手壓............之後食LUNCH,,,,畢業典禮預演,,,,李SIR FA火!!!!唔俾我地畢業~

嚇到好多人都喊左出黎(我死忍>3<)我地辛苦左咁耐都係為左星期5*********

好彩D牙SIR大人有大量俾多次機會=]之後同班男仔比賽換消防3,,,之後拎住條水喉4圍噴!!!!正------

玩完之後又係體能訓練......12分鐘耐力跑.....缺氧了!!!氧氣牙!!!!氧氣牙!!!!氧氣牙!!!!氧氣牙!!!!

跑完之後係燒烤晚會,,,,2個MISS CHAN+MISS AU尼左,,,,HAPI!!!!

我LEI個白痴燒左1粒鐘,,,2粒魚蛋都未燒好!!!!!腸仔就燒乾晒+噥晒............

26/1

消防安全大使TEST,,,又TEST............玩銅柱!!!!"SIR"落黎超好玩!!!!!

畢業典禮預演,,,WELL DONE!!!!!

未入場之前係停車場果時,,,,MADAM宣佈有5個畢唔到業..................

點知果5個係D牙SIR,,,,嚇到全部都喊到收唔到聲!!!!!

入場,,,,D學生演講既時候,,,,果個人冇啦啦係度喊!!!!!搞到我地又係度喊.............妖!

同D人影相既時候又搞到我地喊~

6:30走人,,,,,好唔捨得...................

2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


補前日=] 分類: 未分類

19/1

返到學校咪同牙傑*傾下無聊野咁囉!!!!區雞*真係超似條蕉,,,,笑到我死!!!!

晴子*話佢生果大集匯,,,,對鞋似橙!!!!男仔之間著粉紅色做底~

之後晴子*W!NN!E*FA下D!N咁,,,,超爆笑!!!!9:00上車......

聽下歌同YAOYAO*玩左陣太鼓咁,,,,輸左-3-之後同YAOYAO一齊訓=]

訓到停車,,,,俾架車''燈''到我頭同個屎忽好死痛,,,,同YAO個頭係咁撞!!!!

之後牙S!R俾我地自由活動,,,,因為未到10:00點,,,D鋪未開!!!!!

一行6人(我*晴子*coco*winnnie*cy*yaoyao*)係凌霄閣HEA左陣,,,,

之後玩李小龍,,,佢對眼超恐怖>33333<

好想篤爆佢!!!!之後上去睇view,,,,牙邊個同邊個驚驚,,,,唔睇!!!!

(應承左唔爆名=])得我*晴子*coco*cy*睇(基本上爆左名)

D鬼仔好D意牙!!!!之後去山頂廣場行,,,去左百佳買野食,,,,唔俾買酒!!!!!

之後去左涼亭度玩,,,行行下去行山,,,,見到好多狗仔,,,,我地跟佢地係度叫!!!

D狗仔可能以為受到敵人襲擊,,,對我地狂吠,,,又係度亂走!!!!

我地都唔個吠左D咩狗仔語言出尼搞到佢地咁驚!!!本身佢地玩得好開心-.-

之後晴子*W!NN!E*玩失蹤,,,,打俾佢地,,,之後去左凌霄閣既一個地方!!!!!

超正耶=]PSP,,,NDS,,,SIMS2,,,,我玩SIMS2整左個怪B出尼!!!!笑死左!!!

之後賽車,,,超正牙!!!!!!D人打BOXING,,,1:00閃去M記!!!!

露天的,,,,濃左LU!!!!YAOYAO*被我地5人狂串,,,,唉...........

佢講野OR做每一樣野都被我地串,,,,冇啦啦梁S!R走過尼坐低!!!!

同我地傾計,,,,,無聊!!!!佢坐果CHA!R有蟲的,,,,唉..............

之後晴子*D笑聲充斥晒成個露台,,,全部人望住晒佢,,,,笑到我食唔到野!!!!

1:50去左[依林]睇野,,,,門口個巨型音樂盒好令牙!!!!

2:00集合落山,,,,梁S!R買左$5000幾野!!!!!3:00落到去,,,,

途中牙邊個驚到喊,,,,纜車真的超正!!!之後一行7人去左動植物公園!!!!

隻美洲虎一見我地就咆哮,,,,我地跟佢叫,,,之後哩埋左囉-33333333-

之後出尼飲水,,,成功偷拍,,,,我地一咆哮佢就走!!!!

牙陳*COCO*番家先........之後我地學D雀叫,,,,好好笑囉!!!!!!

YAOYAO*走埋番家睇花師奶,,,,得番我*晴子*WINNIE*CY*!!!!

跟住去左香港公園,,,,D鬼仔好鬼得意牙>33<仲有個著住SPIDER MAN既3~

之後去食魚蛋+腸仔,,,,,去睇龜龜&魚魚,,,,去到飲水機度,,,,

W!NN!E*想噴晴子*,,,,,但我企係晴子*後面同CY*傾緊計,,,,

點知我被人噴,,,,,噴得好D啦下次!!!!!之後去到噴水池,,,,CY*話好似個海!!!!!

去下雨的遮仔,,,,幫佢地影左D相!!!!!!5:00閃=]

又去百佳,,,,,,買野飲!!!!之後CY*W!NN!E*搭MTR返家,,,,我同晴子*搵巴士搭~

搵極都搵唔到,,,,結果都係搭番MTR,,,,真係傻!!!!!

5:55返到家睇雜誌,,,,,食飯........8:30就訓左..............攰到我*3*