18/1
轉左歌仔牙=]飛輪海 - 超喜歡你
玩番電腦LU=]接近1個月冇玩*
OF COz啦*我乖左牙!!!!
識去控制自己LU!!!!自從升左F.2後乖左!!!!
少左爆粗,,,,少左去街,,,,連電腦都少玩左牙!!!!
逼自己去溫書.....但冇乜點溫.....真可惜!!!!早知玩電腦啦!!!!
日日唔係睇電視就訓,,,,,因為好支力牙>3<
晚晚係間房度溫下書同聽下空中喱''文'',,,,架勢堂咁!!!!
前日既架勢堂笑到我肚痛,,,,電甩x,,,,笑到我死左-.-
陳強成日俾人蝦,,,,不過超好笑囉!!!!小儀D笑聲超恐怖!!!!!
最近又睇番哈利波特本書,,,,5年級睇過之後一直冇掂過=]
暑假有得睇哈利波特5 LU~睇過預告之後有D未出發先興奮既感覺牙!!!
18/1又有里安納度既血鑽,,,,強爆啦!!!!最近死埋.....好想睇牙>333333<
SPIDER MAN3都應該幾好睇!!!!變左黑色........不過.......
DISENY CHANNEL既歌舞青春簡直係正到冇人有!!!!歌舞劇D歌零捨好聽!!!
最近鐘意左飛輪海,,,大東爆笑囉!!!!河童................
好想睇晒{微笑PASTA}{花樣少年少女}{終極一班}*
Tank家既專屬天使好好聽!!!!張棟樑既北極星的眼淚簡直係正點!!!!
花無雪好好好好聽牙-----------------------------------
唔講喇.....仲有大把好想!!!!!!!!!!!
今日EXAM完,,,,小人家族一行6人去左M記鋤DEE!!!!
我鋤親都爆粗既---3333333---21點,,,嬴開有條路...KAKA!!!!!
11:15閃番家放肆LU!!!!打住咁多先88
|