哈哈,,
前兩日都無打blog..
係因為....太多功課xd (某:笨蛋!!!!藉口!!!!!)
今日小左好多功課
不過聽日I.S同埋英文要默書/測驗...
唉
今日...
上音樂堂..
吹牧童笛..
跟唔設........(閱讀全文)