尋晚9點訓
四點半起身做HW
Teddy: 前派狂做LS Project先無打blog咋
而家做完LS lu,正!!
Presentation算係成功
Drama rules!!!
睇咗陣youtube
又睇到一首rap
幫charity rap
sidebar有得聽
唔po粗口版
好!!!
訓醒覺乜都唔係好記得
記得乜就打乜
尋日食飯巧遇肥卓
你食得噤快做乜
好采我唔賭姐 ^W^
放學去打波
同Nelson打
真係屈機
班籃見啦
放學搭車wif Sally
傾咗好多野哈哈
到澤豐見到肥君同呀羊
好曳羅唔番屋企
尋日都ok平凡
都好
|