今朝有個奇遇
有個少少似 ↓智但係講野又唔似 ↓智既肥佬(矮過我)行埋黎我到
佢望住我,同我微笑
噤我自然反應噤向佢微笑番(我無心架)
佢同我講野
男: 你好呀,你番學呀
我: 係呀
男: 辛唔辛苦呀
我: OK啦
男: 我都好辛苦,唔想做喇 (佢做咩架)
我: O...
男: 你叫咩名呀?
我: (果時我愕咗愕,望住上面) 我叫天花呀 (XDDDDDD)
男: Halo呀天花,你有無電話呀.
我: (我稔咗陣,講大話好似好衰,但都係講咗) 我無呀... (尷尬笑)
男: 唔緊要啦,你番到屋企call我丫,我電話6xxxxxxx(保密)
我: o...好呀。心稔(我連你個名都唔知呀大哥,點call你) 即閃...
傻架個男人,電話隨便比人
我都驚一驚,無端端同我傾計(Crazy..)
WWY角度,呢d係out-going XDD
Anyways,番到學校
G.E. 好似得得地,感謝神我係個ABC XD
Geog not too good la,無溫書><"
個PTH口試最後先到3D,等到三點幾羅 |