大日子到喇
5pm打深培
好野!!!!!!你黎咗!!
可惜發揮唔到 ToT
你件校褸係我到呀傻豬XD
打之前仲嘔咗三獲(Too Bad)
落到場唔知點噤
硬係無力,嘔完wing wing地(Help)
打打下仲踩到人腳背,肴柴,勁痛
叉叉羅咗個冰袋比我,感激!!!!
唔理得噤多,敷陣冰落場搏殺!!!!!!! Kill em'
正呀腳長,勁!!!!!
最後 29 - 30,Game Over!!!!!嬴一分 Thank God!!!!!!
隻腳好痛呀!!!!各位有無秘方搞一搞隻腳
p.s. Sorry呀Fi,羅咗你支筆,對唔住呀Orz
JIN ROCKS!!!!!!
|