last night去睇左何黎婉華庇道演藝劇院睇梁祝~~ 超爆好睇~ d人演技超好~ 總之冇得頂~ 哈~
我個fd係做祝英台~~ 佢超勁~ 應該話個度d人都超勁~ 跳舞勁,唱歌勁,演技一流,配樂一流~ 7月27日晚上仲有一場~ 去睇下la~ 可以當場buy 票~ 真係好好睇~~ 等我宣傳下先~ ^^
LAST NIGHT 去左睇 管樂ge 表演~~ 睇左2個鐘~~ 因為我地成班人都几嘈~so 比人話,then 個保安就全程咁盯住我地∼仲要偷偷地咁盯住我地,睇下我地仲有冇嘈tim∼ 好似我地係豬頭咁∼ 唔知佢係度望鬼住曬∼ >_<
then∼ 聽晚又睇音樂劇la∼ 因為個fd表演,so 去睇下∼∼ 唔知好唔好睇呢∼ ^v^
今日同個fd 出左去坐左陣,傾左陣咁~ 都冇咩野lu~ 我諗 ~ 哈~
我個晚都係一時唔識諗姐~~ ^^' 死la~ now 我喊過3次左右,仲比我睇movie or 小說感動到喊ge次數仲多~~ 咁我咪做左大喊包~~ >_< 唔要ar~
唉~ 今晚發生左好多野~ 好似我有2個friends, 佢地本來好fd~ but now 吵左~ 仲
吵得好勁~ 要絶交咁~ 挍到我都唔知點咁~ 跟住我又煩到人,挍到人地係度避我~~ 唔通我真係
咁失敗~~ t_t 岩岩又激嬲左個fd,又唔識點氹返佢~ 唉~ 我真係好失敗~ 岩岩真係想喊,但想到
成日都安慰人地話唔好la~喊來都冇用,so now 自己都唔......(閱讀全文)