因為grandfather 生日~ so 返左大陸1 日~~ 因為 8月5 日要開工~ 呢几日happen左d 野~
唉~ 一言難盡~ suddenly覺得自己好差~ 唉~~
好似係之前煩到個fd~ 搵到佢now 唔理我~同佢ge 關係好差~ 我已經平心靜氣咁問佢想點~但佢都係一句唔知就掛左我電話~ 我係一心想同返佢好似之前咁~ 睇來我真係好唔識處理人際關係~ 我連佢嬲我or 僧我d咩都唔......(閱讀全文)
林姑娘:負責人
陳姑娘and 偉姑娘:老人~
張姑娘:小朋友
賈姑娘:主任
8月1日~~ 參觀個間野,介紹工作內容~ 同賈姑娘傾計~ 佢話佢ge 名係英文名ge中文直擇~ 冇咩特別意思~
中午的時候,突陣之陣~ 朗的手機響起~原來是amy打給佢~ 朗:喂!~ 做咩事ar??你唔係開緊工咩??? >< amy:t_t( 喊住咁講~~) 佢send左個信息來話佢女朋友係英國返左來,佢唔想佢女朋友誤會~~ 叫我以後唔好搵佢~ 朗:你唔係佢女朋友咩? amy:原來我一直都係第三者~~ t_t 其實我一早都估到ge la~ 但冇諗過佢真係玩我~ 朗:唔好喊la~唔值得......(閱讀全文)
唉~ 今日又冇人陪 我出街~ 係home~ 悶左成日~ then ~ now 又冇拉拉heavy rain~ 唉~都唔知咩事~ 只知now 自己又好鬼唔開心la~唉~ 係home~ 真係好唔開心~ t_t~