呢几日我去左ocean park ar~ 玩海盜船玩到我差唔多嘔~~ 仲玩左一d 機動遊戲tim~
又去左打tennis~ 去左舅父home打wii ~ 同表哥玩打喪屍~ 好玩~就係21個晚,姐係打3號風個晚!!
&nbs......(閱讀全文)
http://www.5ybbs.net/viewthread.php?tid=34058
要去加我分and 留cm 呵~~ ^^
夜晚晚係度作感想and 做powerpoint~~ 比你地睇下我ge感想la~
是次活動是我第一次參與的,過程是因為自己在暑假沒有活動,所以就去看看有什麼東西可以學。就在這時,讓我看見了職前這個活動,於是就參加想碰下運氣,看看是否可以來體驗一下。
因為起初我以為對著小朋友會容易過對著老人家,但我發覺我錯了。是次活動令我發覺到原來同老人家相處,有時是......(閱讀全文)
仲有2日就唔做lu~ 呢2個weeks都叫做左唔少野~文書上ge , 溝通上ge~ 獲益良多la~ ha
16個日仲要講返呢2個weeks ge 野~~ 係大家面前~ 怕怕tim~ ke~
......(閱讀全文)
今日唔使返工~~早上去左收數,聽日bbq~ 又去左定野食~~ 係台m坐左几個中~~ 之後去左個fd屋企睇<<塚愛>>,stephy超嘔心~~ 佢把吐出來ge野食返佢~~ 睇到我都想嘔~~ >_< 仲有個余文樂同個屍體做愛~~ oh my god~~