今日本來個fd生日~ 叫我去bbq~ but因為打比佢個陣佢又唔打返比我~ so我就出左去打机~晚上返左home~ 個fd來我home 睇movie~ 晏d又要做功課lu~ 加油~ ><
今日有個fd~ 失約~~本來約左今日出來~點知send sms佢又唔回~打電話又唔聽~~ 我唔中2咁~~ 我都係按計劃等左佢一陣~見唔佢~ 唔開心~有d嬲tim~ now我明白自己原來最僧人失約唔講聲 ~ 如果個fd唔得閒ge~一早send sm......(閱讀全文)
去左hong kong 個陣~有人彈左一段短短d 樂曲比我聽.係用piano彈ge~ 聽左之後~ 我好感觸~ 原來piano可以彈出咁哀傷ge 樂曲~ 我仲差d 流眼淚tim~ 好在首歌未作完~如果佢作完~ 我可能就真係喊左出來~ 我冇咩事傷心,只係聽到首歌就有d感觸~
希望下次可以聽到全首la~
晚上~~ 朗:(打電話比amy)點ar你??有冇掛住博士先?? amy:冇bo~ xd 朗:日日都要返工~有冇累死先~??^^ amy:一般la~ 係悶死至真~ 我寧願忙死都唔想悶死ar~ >_< 朗:ha~ 有得比你偷懶wo~ amy:我唔偷懶嫁wo~你估我係你咩博士~ ^^ 朗:咁做你ge專熟博士係累d嫁la~ (朗沈默左一陣) 係呢~你有......(閱讀全文)
last night 去左舅父屋企打wii ,打到3:00a.m. 先訓~ then 起身食左野之後就去收拾,and ready to go home~
呢几日做左好多野~都用左好多錢,and 發生左d野tim~