我9月26日就係空手道ge黃帶考試la~ 要加油先得ar~ 因為我sit-up又唔得,拳上壓又唔得~唉~~ 唔知why 我尾盧骨ge尾個度個度有個骨~ 做親sit-up都好痛~都唔知why d人又冇呢樣野wo~ 加油~~ >_<
呢陣仔識左几個新friends~ 聽日去睇煙花~ yo~ 希望睇得開心la~ ^^
yesterday 剪左頭髮~ post左相係我個相簿度~ 你地去睇下好唔好睇?? ^^ 仲buy左條牛仔褲tim~ 几好睇d~ 可惜冇影全身~下次補返~
今日有個friend同我講有人偷左我張相係另一個論壇招女~~真係嬲死我la~ 最衰我個friend唔記得左佢個貼係邊~唔係佢就知味道~~ >_<
你的改變,令我心動"!_!"
再見你,往日對你的思念一點一點的從現在心中!"
時間係唔會等人的,只有佢會願意做你的傻老去等著你!=!
如果一生只可以專注做一樣野,咁我諗我會選擇愛上你="
&n......(閱讀全文)
唔多開心~ 個人ge心情唔多好~ 表面好似冇咩野~但心中係唔開心的~又有几多個真係睇得出呢~ 應該話又會有邊個人會去注意我ge開心與否呢~
我唔開心係因為第一~好多fds都出國讀書~見唔到面lu~而第二就係因為......(閱讀全文)
又係一年一度ge開學la~ 今年ge 開學有d唔同~有咩唔同??開學前几日就已經係度趕~ 趕咩ar??咪趕功課lo~~唉~聽日就9月2日la~ d功課做完未??當然未做完la~ now都冇心做~如果唔係又點會係度打日記呢!~?我個補習都幫我改到死~~佢都係度話做咩鬼咁多功課嫁~ ka~岩岩按下......(閱讀全文)