今日去大陸參觀科技城and 去左果園食橙~ 今日好悶下~~ then 係車到訓~今次係咁多年訓得最舒服ge 一次la~ 因為有個boy比我訓~ ha~
科技城 真de 好大~ but 我地只係參觀左小小地方姐~ 唔係咁想打字~ 如想知詳細ge情況就打電話比我la~ ha~
 ......(閱讀全文)
help~ 今朝cool左牙~ so~......(閱讀全文)
今日係2008年10月15日~ 我升左黃帶lu~ 開心~ ha~ 11月又有個升帶考試~唔知趕唔趕得澈學曬d野去exam 呢~
希望得la~ but 我擔心自己d 體能唔得姐~ 唉~~
however~ 呢几日冇咩sp......(閱讀全文)
本來今朝個約左個friend出關,點知打比佢ge時候佢又話唔去la~wo~ so 就睇movie~睇左個<<海賊王>>ge 劇場版~ 因為佢d字係日文ge~ so唔知佢個名~ but好好睇de~ 入邊ge劇情都好感人~ 睇到我係咁流眼淚~ 就好似呢個日記ge title咁the feeling makes me cry~
&......(閱讀全文)
今日我地school的<<喜樂一族>> ----- 一個類似學生會ge野~ 有迎新活動~ so返左去玩~
因為我係上年第三......(閱讀全文)