星期六晚又去左美食節la~可惜得几個人去~ 特別搞笑個几個friends都唔得閒~ 挍到我地比較靜~ macau tower超靜~ 氣氛冷冷清清de~ 唔中2ar~~ >_< 食左50元~~ 食左3個chee......(閱讀全文)
星期六and 星期日去左hk出席我婆婆ge葬禮,星期一仲要exam tim~ 唉~ 死得la~ 表哥同我?左下習咁la~ 對於我婆婆ge離去,我冇咩special ge feeling~ 可能因為同佢ge相處時間唔係好多la~ but 佢ge離去就令我多左份空虛感~
......(閱讀全文)
last night 打完badminton 之後~ 去左美食節,本身約左friend de~&w......(閱讀全文)
朝早去左整d牙~ 痛痛.... then 中午去園遊會幫手~~ 係咁叫~~ 叫到出到走曬音~ >_< 今年ge 收穫少左~~ t_t~
suddenly好想聽人作ge歌tim~ 唔會有冇人會作歌比我聽呢??
上星期六去左漁人碼頭~ 本身諗住去玩鬼屋~ 點知去到ge 時間已經好晏下la~ 有d 人又要趕住返home~ so 就冇去lu~ then 周圍行~ 係某條街有人扮喪屍嚇人~ 開頭我都比佢嚇到~ but 之後我地就好悶咁係度同d 喪屍傾計~~ 呢排d tests 好多~ 唔知仲有冇機會得閒去玩鬼屋呢~
&nb......(閱讀全文)