前几日見到陳sir一家人可惜行得快個頭,睇唔清楚佢ge 仔仔有几得意>< 之後又見到annie(唔記得有冇串錯
>_<) 同佢老公好sweet sweet 咁手牽手行街!!! d misses and sirs 都得閒lu!! ka!
&n......(閱讀全文)
今日早上就比人(林仁敬)嘈醒,可惡!! 我已經叫左佢係晚上8點至10點先好打比我la!!! ><
點解我會咁嬲,除左係因為佢嘈醒我之前,仲因為佢已經係唔知第几次嘈醒我la! 係考試個陣又係!! 仲要你個個打來都
好,我都唔係訓緊,只有佢打親來我都係訓緊教!! 可恨!!!
......(閱讀全文)
琴晚又睇左一本張小嫻ge小說<<你總有愛我的一天>> ,呢本都係唔錯de!
但有d深奧姐!! 因為我表姐係hk來左,所以今朝就一早去做project ,then 中午就陪佢and 佢個friend 去左
新濠賭場,個度好睇de! 總之呢,今日好累ar! ka......(閱讀全文)
之前講到出左大陸買左本張小嫻ge小說<<長夜裹擁抱>>, 已經睇完lu!! ka!
唔錯de! 大家可以睇下!! ^^
唉!! 今朝超慚!!早上2點先訓!! then 5點比姐姐叫醒左!! 因為個廚房水浸!! 唉!! 係度整整整整
到6點先上床再......(閱讀全文)
exam 完lu!! 但升唔升到班仲係未知之數!!
今日同個同學仲有佢老豆出左拱北,cut左hair!!唉!! 因為原本剪開個個要等好耐
and我又唔好意......(閱讀全文)