呢個假期有几個以前ge同學仔都返來~ 好開心呢~ 去左搵佢地~
但是,今日走個陣又忽然覺得佢好快就走lu~ 唉~ 唔多開心~ 令我諗返起我以前一放大
假就去hk探我表哥,走ge時候都係唔捨得,但佢就話如果我地成日都見ge話,我地就唔會
有見面個陣ge喜悅la,我覺得真係講得好岩!~! 唉~
 ......(閱讀全文)
星期日個日去左同學home 做創意設計ge project~ 今次ge題目係用飲管做一隻plane ,要鬥遠~
因為我地大概有左個概念~ so做起來都唔使做好耐~ 可惜ge 係做左2隻plane ,2隻都失敗~ however, 已經
決定左個方式係點做同知道左失敗ge原因係咩~so 下次再做ge時候我諗會成功de~
&nb......(閱讀全文)
佢真係好可惡~ 偷左我ge 傘~ t_t
我ge 傘~~ 唉~~ 算la~
下次小心d 先~ 可惡de 偷姐賊~
yesterday病左~ 原因係因為凍親~ 加上熱氣,and有胃氣~~ so有d 發燒~ 想嘔~
so 下午都冇返學~ miss左2堂biology 加一堂physics~ 死la~ 應該追到掛~ ^^'
岩岩好怪lo~ 去toilet ge時候撞到新娘and新郎~佢地又唔知我係邊個~~ 大家都有d 唔知點咁~
原來新娘新郎會去每一桌乾杯!!! 岩岩有人dancing and singing!! 唔錯de~ ^^