已經成人lu~ but一d 成人ge feeling 都冇~~ 今日ge 行程大約就係收presents and 晚上成班去左食飯~ 因為好多地方都
冇位~ 最後去左噴水池果子天地間妮個間三文治專門店食三文治~~ then 去左打保齡~ 之後返home~ 因為係食飯個度個waitress唔係好
聽中文~ so 落單都挍左好耐~~
&nb......(閱讀全文)
生日ge 前几日~ 原來今年ge 生日就係18歲lu~ suddenly 覺得要大個lu~ 已經係個成人lu~ 可能因為d同學多數都係細我几年~so
會冇咩大個ge feeling~ 又可能係因為自己ge唔成熟la~ 大人ma!!!以前會好想快d 18歲,but now 我唔多想~ 因為我先中學都未畢業~唉~
however, the first&wsp......(閱讀全文)
因為yesterd......(閱讀全文)
今年校運會玩左好多野~ but 都冇win~ ka~ 又有玩killer~ 玩鋤大2!! but 都可以話係几悶~~ 呢2日放左學之後都去左同學home打mj!!! lose左好多~ 好在冇玩money ! ^^